pomoc

Informacje o nas znajdują się na podstronach:

 

 

FAQ


1. Chcę zamówić książki, ale nie widzę ich w sklepie, czy możecie je dla mnie sprowadzić?

Prosimy o przesłanie drogą mailową na adres sklep@libreria.com.pl tytułu, autora i preferowanego języka danej pozycji. Zorientujemy się czy, w jakich terminach i cenie możemy sprowadzić daną pozycję.

 

2. Czy mogę odebrać osobiście zamówione produkty?

Tak, po wcześniejszym umówieniu się i opłaceniu zamówienia. Punkt odbioru zamówienia znajduje się na ul. Bruna 34 m 100, Warszawa.

 

3. Czy moje zamówienie może odebrać inna osoba?

Przy odbiorze zamówienia należy znać nazwisko osoby, na którą zostało złożone zamówienie i numer zamówienia.

 

4. Do kiedy muszę opłacić zamówienie?

Zamówienie ważne jest do 3 dni roboczych, po tym terminie zostanie anulowane.

 

5. W jakich godzinach i dniach dostarczane są przesyłki?

Przesyłki kurierskie do osób indywidualnych dostarczane są w godzinach 9.00-21.00, w dni robocze. Wymagane jest podanie numeru telefonu, z uwagi na konieczność kontaktu Kuriera z odbiorcą przesyłki.

 


W przypadku chęci uzyskania dodatkowej pomocy prosimy o kontakt

mailowy: sklep@libreria.com.pl