Kontrola dostępu do biura

Z początku naszej firmie wystarczało lokum w mieszkaniu w starej kamiennicy. Byliśmy młodym start-upem, który zatrudniał niewiele osób, wszyscy się znali, nie było możliwości, żeby ktoś obcy wszedł do naszego biura i ukradł nasze firmowe tajemnice. Zresztą nie miał po co wchodzić, na początku nie było u nas nic cennego, co można by ukraść. Jednak rozwijaliśmy się coraz szybciej i robiliśmy coraz lepsze rzeczy.

Elektroniczna kontrola dostępu

kontrola dostępu onlineZatrudnialiśmy coraz więcej osób, co niestety wiązało się z tym, że słabły więzi między pracownikami. Było po prostu zbyt wiele osób, by każdego znać osobiście. Widać było jednak, że z firmą jest coraz lepiej. W końcu przestaliśmy się mieścić w biurze w kamienicy, musieliśmy znaleźć sobie inną przestrzeń. Postanowiliśmy wynająć na biuro cały, duży dom. Pracowników mieliśmy już kilkudziesięciu, ciężko było zapamiętać ich wszystkich. Ponieważ zdarzały się próby kradzieży naszej wiedzy biznesowej przez niepowołane osoby, które dostały się do biura, postanowiliśmy coś z tym zrobić. Rozwiązaniem okazała się kontrola dostępu online. Każdy z naszych pracowników dostał zaprogramowaną na komputerze kartę, która musiał odbić na specjalnej bramce przy wejściu do biura. W przypadku zmian kadrowych mogliśmy swobodnie programować nowe karty, usuwać dostęp ze starych. Dzięki temu znacznie poprawiło się bezpieczeństwo naszego biznesu, a my odetchnęliśmy z ulga.

Elektroniczna kontrola dostępu to świetny pomysł dla firm, które pragną w łatwy sposób kontrolować dostęp do swojego biura. Polega ona na programowaniu na komputerze kart z dostępem. Nadawani i usuwanie dostępu jest bardzo szybkie i proste. Takie działanie bardzo znacznie wpływa na bezpieczeństwo tajemnic firmowych i pracowników danej firmy.