Oddanie ekspresu kawowego do serwisu

W obecnej firmie pracuję od dwa tysiące siódmego roku. Pracę załatwiłam sobie sama i udało mi się na prawdę świetnie trafić. Mój pracodawca to wspaniały i wyrozumiały człowiek. Dostałam szybko awans a moja kariera rozwijała się jak nigdy.

Naprawa ekspresu do kawy w serwisie

serwis ekspresów do kawyOgólnie jestem menedżerem do spraw organizacji i zarządzania, ale szef daje mi mnóstwo różnych zadań. Zawsze mógł na mnie liczyć i wiedział, że wszystko załatwię od ręki. Nawet sama załatwiłam ekspresy do kawy, które teraz stoją w pomieszczeniach socjalnych dla pracowników. Maciej, kierownik księgowości ostatnio zgłosił mi, że ekspres, który u nich stoi się zepsuł i trzeba znaleźć jakiś dobry serwis ekspresów do kawy. Urządzenia zakupiłam z wyprzedaży i zapłaciłam za nie grosze. Jedyną wadą był brak gwarancji, ale szef się zgodził na ten zakup to nie było problemu. Znam kilka osób w mieście, które prowadzą serwis to wiedziałam, że z tym tematem sprawnie się uporam. Zadzwoniłam do Artura, którego poznałam kiedyś na targach. Okazało się, że prowadzi on serwis ekspresów do kawy i chętnie udzielił mi pomocy. Maciej zapakował mi ekspres do samochodu a ja pojechałam do serwisu mojego znajomego. Na miejscu dokładnie sprawdził urządzenie i na szczęście okazało się, że to niegroźna usterka, którą naprawił od razu na miejscu. W jego serwisie spędziłam prawie dwie godziny. Dobrze nam się rozmawiało i nawet nie zauważyłam jak ten czas szybko zleciał. Artur zapakował mi ekspres do kawy i wróciłam do firmy zadowolona.

Od tamtego czasu wszystkie ekspresy oddaję do Artura. Świetnie się sprawdził tamtego dnia, ponieważ ekspres działał już bez zarzutów. Nawet nasza firma po czasie podpisała z nim umowę stałej współpracy co było dla niego sporym zaskoczeniem. Ucieszył się.